Ch@t 322 با دو سیم‌کارت
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

Ch@t 322 با دو سیم‌کارت
گوشی Ch@t 322 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اولین تلفن همراه مجهز به هر دو قابلیت صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی از دو سیم کارت، تجربه تازه و هوشمندی است که توسط سامسونگ با برند Ch@t 322‌ معرفی شد.
گوشی Ch@t 322 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اولین تلفن همراه مجهز به هر دو قابلیت صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی از دو سیم کارت، تجربه تازه و هوشمندی است که توسط سامسونگ با برند Ch@t 322‌ معرفی شد.
JK Shin‌مدیر بخش ارتباطات سامسونگ در این باره می‌گوید: «ترکیب جالب توجه دو سیم کارت در کنار صفحه کلید QWERTY رکوردی تازه در صنعت تلفن‌های همراه به شمار می‌آید، زیرا می‌تواند سطح جدیدی از آزادی و کنترل را در اختیار کاربران قرار دهد. تلفن همراه Ch@t 322 برای کسانی که در زندگی روزمره خود با افراد زیادی در ارتباط هستند و می‌خواهند در کنار حفظ روابط، تعهدات کاری خود را نیز به انجام برسانند، مناسب‌ترین گزینه است».
بنابراین گزارش، گوشی سامسونگ با برند
Ch@t 322 در ماه نوامبر ابتدا در روسیه و سپس در آسیای جنوب شرقی، هند، چین، خاورمیانه و آفریقا عرضه می‌شود.
امکان استفاده از دو سیم کارت در این تلفن همراه باعث می‌شود تا چه برای کار و چه برای تفریح گزینه‌ای مناسب را در اختیار داشته باشیم و در ضمن رابط کاربری آن نیز محیطی بسیار آسان را برای کاربر فراهم می‌کند.
کاربران به کمک
Ch@t 322 می‌توانند تمامی جنبه‌های زندگی خود را (چه در خانه، چه در محل کار و چه در زمان تفریح) مدیریت کنند.
مجهز بودن به دو سیم کارت، انعطاف‌پذیری بالایی را به کاربر می‌دهد. یک دکمه مخصوص برای دسترسی سریع به سیم کارت‌ها در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند در هر زمان به هر یک از سیم کارت‌ها دسترسی داشته باشد.
همچنین می‌توان براساس نوع سیستم مخابراتی، میزان آنتن‌دهی و هزینه‌ها، سیم کارت مربوطه را انتخاب و یا زندگی خصوصی را از زندگی کاری خود جدا کرد.
وجود یک
Track pad نوری هوشمند در کنار صفحه کلید QWERTY باعث شده تا کار با رابط کاربری بسیار آسان‌تر شود.
امکان استفاده از کلید‌های میان‌بر روی صفحه کلید باعث شده تا دسترسی به قابلیت‌های تلفن و منو‌ها سریع‌تر و راحت‌تر صورت گیرد.
استفاده از کلید‌های میان‌بر در زمان تایپ کردن نیز امکان‌پذیر است که می‌تواند تاثیر بالایی در ساده‌سازی مرور صفحات وب و یا نوشتن یک ایمیل داشته باشد.
گزینه‌هایی برای دسترسی سریع به شبکه‌های ذکر شده روی صفحه آغازین این تلفن همراه قرار دارند که به کاربران امکان دسترسی ساده و آسان به این شبکه‌ها را می‌دهد.
نرم‌افزار‌های پیغام‌رسان
MSN، Yahoo و Google نیز انجام گفت‌وگو با دوستان را در هر زمان و به سرعت امکان‌پذیر می‌سازد. در ضمن وجود BluetoothMessenger‌به کاربران کمک می‌کند تا به کمک رابط بلوتوث و بدون هزینه‌با دوستانشان به گفت‌وگو بپردازند.
 

آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 26 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب